Skip to main content

ik wil mijn simkaart deblokkeren maar er wordt aangegeven op de mijnkpn dat dit niet kan omdat de vorige actie nog niet verwerkt is, ik heb de sim gisteren geblokkeerd.

Goedemorgen @ekt, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

De verwerking kan enige tijd kosten, dat merk je nu inderdaad. Op welke manier heb je de blokkade aan ons doorgegeven? En heb je de simkaart (en/of toestel) weer terug gevonden, dat je de simkaart wil deblokkeren? In ieder geval, als je even met ons belt (via 0800-0402) ben je het snelst geholpen. Maar als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is, kunnen wij het ook voor je regelen. 

Ik hoor graag van je!


De verwerking kan enige tijd kosten, dat merk je nu inderdaad. Op welke manier heb je de blokkade aan ons doorgegeven? In ieder geval, als je even met ons belt (via 0800-0402) ben je het snelst geholpen. Maar als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer + simkaartnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is, kunnen wij het ook voor je regelen. 

 

Je hebt niet mee gereageerd, eekt. Dan ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is om de simkaart te deblokkeren :)


Reageer