Skip to main content

Hallo, op payinfo wil ik sms diensten deblokkeren. Deze geven aan dat KPN dst moet doen. Willen jullie dat een keer voor mij aanpassen.

 

Groet Friso

Hoi Friso, welkom! In dit geval moeten wij dit inderdaad doen, omdat er een slot op het deblokkeren staat. Die heb ik verwijderd, dat wordt binnen twee uur verwerkt. Je krijgt een sms ter bevestiging dan. Je kunt vervolgens zelf je instellingen beheren via payinfo.nl.


Hallo, ik heb geprobeerd om de sms diensten op payinfo te deblokkeren maar is niet gelukt.  Kunnen jullie van de kpn dit voor mij  doen?


Hoi @Hthur, welkom! Dat kunnen we inderdaad. Snelste manier om dat geregeld te krijgen is even bellen met 0800-0402 of een chat te starten vanuit het keuzemenu op de servicepagina. Als je meer tijd hebt, dan kan ik het ook voor je doen. Vul in dat geval je forumprofiel aan met 06-nummer, klantnummer (mogen beide in het klantnummer vak) en de laatste 3 cijfers van het IBAN (veld ‘persoonlijke opmerking’). Laat hier even weten als je dit gedaan hebt.


KPN ik wil mijn betaalde diensten sms deblokkeren 


Het blokkeren en deblokkeren van premium sms diensten kun je zelf regelen via www.payinfo.nl.

Mocht het daar niet lukken om premium sms diensten te deblokkeren, dan kan het zijn dat er een deblokkade slot op zit. Dit is er dan, op verzoek, via de klantenservice opgezet en kan dan ook alleen door ons worden verwijderd. De snelste manier om dat geregeld te krijgen is bellen met 0800-0402 of een chat te starten vanuit het keuzemenu op de servicepagina.