Skip to main content

Na meermaals telefonisch contact gezocht te hebben, en mij verzekerd te hebben dat dit met de verlening van mijn abonnement opgelost zou zijn is dit mijn laatste poging die ik doe.

 

Op mijn mobiele abonnement zijn 0900 / 0906 nummers nog steeds geblokkeerd, ik zou dit dan ook per ommegaande opgelost zien worden. Ik ga er vanuit dat dit nu dan ook daadwerkelijk gaat gebeuren zonder dat ik nog vaker contact moet opnemen en genoegen moet nemen met toezeggingen.

Hi @DSIRM, welkom en goed dat je via het forum contact met ons opneemt!

Ik begrijp dat het bellen naar servicenummers geblokkeerd is op jouw mobiele nummer en dat het nog niet gelukt is om deze te deblokkeren. Het blokkeren en deblokkeren van servicenummers kun je regelen via onze klantenservice: binnen ca 10 minuten kun je dan weer bellen naar servicenummers. Je kunt als volgt contact opnemen met onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is?