Skip to main content
Vraag

Defecte iPhone 17 Pro retour gestuurd, wanneer krijg ik een nieuwe?

• July 8, 2026
  • 3 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik heb vorige week een nieuwe iphone 17 pro besteld, bij kpn. Bij de 1e keer aanzetten gaf het scherm alleen maar strepen. Naar de winkel in de buurt gegaan, en zij gaven aan dat ie kapot was, hebben een retourformulier aangemaakt, pakket in orde gemaakt, en ik heb dezelfde dag het pakket bij de post afgegeven. 
inmiddels zijn we bijna een week verder, en het blijft angstvallig stil. Volgens de track-trace is het pakket zondag bij kpn afgeleverd.
Volgende week gaan we op vakantie, en had de telefoon vorige week besteld om mee te nemen op vakantie (voor de kwaliteit foto’s en opslagruimte). 
wie weet hoe lang duurt voordat ik iets hoor? Is er iets te doen om het proces te versnellen? 

zoals eerder vermeldt gaan we volgende week op vakantie, en naast dat het ontzettend jammer zou zijn als ik de telefoon dan nog niet heb, voorzie ik ook problemen als ze dan pas de telefoon opsturen (ga een maand op vakantie, en kan hem dan uiteraard zelf ook niet meer ophalen).

hoor graag wat ik kan doen.

dank

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • July 8, 2026

Welkom ​@drkoen.

Het verwerken van je retour kan wel 14 dagen duren, en het opsturen van een nieuw toestel kost ook weer enkele dagen. Hopelijk sturen ze geen nieuw toestel op terwijl je op vakantie bent.

Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie of om iets te melden.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2026

wat ontzettend balen. 

weet jij toevallig of het een optie is de oude bestelling te annuleren en gelijk deze weer opnieuw te doen? Dan zou ik de telefoon vrijdag al in huis kunnen hebben…

Of heb jij toevallig een ingang om het proces te versnellen, net zoals bij 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • July 8, 2026

wat ontzettend balen. 

weet jij toevallig of het een optie is de oude bestelling te annuleren en gelijk deze weer opnieuw te doen? Dan zou ik de telefoon vrijdag al in huis kunnen hebben…

Je hebt hier inderdaad recht op, bespreek dit morgen even met de klantenservice.
Maar je retour moet wel eerst verwerkt zijn en je order afgerond, voordat je met hetzelfde nummer een nieuwe order kan plaatsen.

Mocht je een heel nieuw nummer hebben afgesloten, dan kan je gewoon een nieuwe order plaatsen en deze annuleren. Maar, dat moet financieel ook kunnen.