Skip to main content
Beantwoord

Dekking in Marken enorm slecht, telefoontjes vallen vaak weg

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Corrine van Veldhuisen
Nieuwkomer

Dag ik woon in Marken en de dekking is afgelopen periode enorm slecht.

Als ik de sterkte opzoek dan is deze -119dBM en dat is volgens mij niet heel goed. 

Zo vallen telefoontjes vaak weg en is bijvoorbeeld de dekking voor de horloges van onze kinderen ook niet te vertrouwen. Is hier wat aan te doen

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom  ​@Corrine van Veldhuisen!

Ik zie dat ​@RBxx al toegesneld is. Heb je zijn tips nog bekeken? Hoe staat het nu met je bereik? Er zijn wel een aantal dingen die je kunt uitsluiten, zoals: Speelt het op één toestel of op meerdere? En als je jouw sim test in een ander toestel, gebeurt er dan hetzelfde of is het resultaat dan anders?

Je kunt voor snellere hulp en meer informatie ook een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2025

Hallo ​@Corrine van Veldhuisen 

KPN en de overige providers (Odido en Vodafone) hebben allemaal slechts één mast op het eiland staan. Die staan bij het Sportpark aan het Oosterpad. Zie hiervoor de Antennekaart via deze link. Ik verwacht niet dat daar snel iets aan zal veranderen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2025

Kijk ook eens op de storingspagina op de KPN website:

https://www.kpn.com/service/storingen

Mogelijk is er een storing of is KPN bezig met onderhoud.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom  ​@Corrine van Veldhuisen!

Ik zie dat ​@RBxx al toegesneld is. Heb je zijn tips nog bekeken? Hoe staat het nu met je bereik? Er zijn wel een aantal dingen die je kunt uitsluiten, zoals: Speelt het op één toestel of op meerdere? En als je jouw sim test in een ander toestel, gebeurt er dan hetzelfde of is het resultaat dan anders?

Je kunt voor snellere hulp en meer informatie ook een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder.