Skip to main content

Het delen van mb’s met de ipad lukt niet. Het andere mobiele toestel staat er wel bij. Bijbehorende nummer is 097*******

 

Admin: Gegevens in topic verplaatst i.v.m. privacy. 

Hallo @Rik van der Lee, lukt het wel om het nummer aan te melden voor de Husselvoordelen? MB's delen is daar namelijk een onderdeel van. Aanmelden kun je doen via het online formulier: Aanmelden KPN Hussel


Ik heb het formulier ingevuld maar ik kan nog steeds geen MB’s delen…


Als ik naar jouw gegevens en abonnementen kijk zie ik op het adres waar het data only abonnement is geregistreerd verder geen andere abonnementen om mb's mee te delen @Rik van der Lee Ik zie wel andere mobiele abonnementen maar die hebben een ander adres. 


Kunnen / moeten die op hetzelfde adres staan om dit werkend te laten zijn? Bongerd is ons oude adres, wij wonen daar sinds afgelopen januari niet meer namelijk.


Om mb's te delen dienen inderdaad de abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd te zijn. Om het adres aan te laten passen kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402 in verband met verificatie. Een medewerker kan dan direct het adres wijzigen en direct weer alles aanmelden voor mb's delen.