Skip to main content

Sinds KPN mijn bundel van Telfort overnam is er altijd een te kort aan internet halverwege de maand. Op 1 dag krijg ik zowel waarschuwing halve bundel gebruikmaken 75% bundel verbruikt. Hoe kan dit? Geen klantenservice nummer te vinden! Fokkers!

Hoi @Estherarts , 

Om te beginnen het telefoonnummer van KPN : 0800-0402. Daarvoor moet je inderdaad minstens vier keer klikken op de website, dus dat staat goed verborgen inderdaad.

 

 

Wat betreft jouw abonnement : 

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement zou niet veranderd mogen zijn. 

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je mogelijke onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je andere bundel gewoon door. 


Dankjewel voor hun nummer! Ik wist wel dat de fout niet bij mij lag. Mijn internet bundel is in 5 jaar nog nooit opgewerkt en nu iedere maand wel. Probleem is dat ik onderweg dus geen spotify meer kan streamen endochter geen YouTube kan kijken.  Bellen geen probleem maar internet daar grijp je op mis. Dus ook geen Google maps! 

dankjewel. 
ik ga ze morgen bellen! 


@Estherarts 

Is het telefonisch opgelost? 

 

 


Hoi @Estherarts, welkom hier.

Heb je inmiddels duidelijkheid? Zo niet, kijk ik nog graag eens met je mee. Zou je dan wel jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als dat gedaan is, dan kijk ik mee.Â