Skip to main content

Beste,

Ik heb al wat topics voorbij zien komen met een doorschakelprobleem  en heb deze ook allemaal gelezen en geprobeerd.

Wat is er aan de hand? heel simpel, het doorschakelen van m'n iPhone lukt niet. Zowel met *21* of **21*, met of zonder hekje, 3G of 4G of 4GVo LTE, het maakt allemaal niet uit. Het werkt ook niet via het iPhone menu, deze blijft hangen met een wielletje.

Daarnaast lukt het me niet Voicemail te configureren. Afluisteren met 1233 lukt wel maar als ik op voicemail druk en een wachtwoord wil instellen dan blijft de telefoon hangen….

Iemand nog ideeen? Het gaat om en iPhone 6S, IOS 13.7

Hoi @Erik Wegman, welkom hier. 

Het doorschakelen gaat dus mis. Evenals het configureren van de voicemail. Ik heb zojuist zelf even getest of ik het via het menu kon aanpassen. Was bij mij geen probleem. Ik heb ook een 6S alleen wel de nieuwste firmware. Mogelijk dat die roet in het eten gooit. 


Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb niets meer van je gehoord. 


Nee Bart,

 

Het is helaas niet gelukt. Firmware is de nieuwste, IOS versie is helemaal bijgewerkt etc.

Ik heb werkelijk geen idee. Ben er de laatste tijd niet mee bezig geweest omdat ik geen ideeën meer heb. Daarnaast ben ik de afgelopen tijd bezig geweest om een iPhone 12 te verkrijgen via KPN maar omdat ik verkeerd ben voorgelicht door Kpn is dat nog niet gelukt.

Groet, Erik


Je kan het ook niet via het menu aanpassen? En is het een standaard iPhone? Dus niet een met speciale bedrijfssoftware?

En wat betreft de 12. Hoe bedoel je verkeerd voorgelicht? Je zit nog binnen contract? Dus kan je nog niet verlengen met toestel? Of Hoe moet ik dat zien. Mag ik anders eens meekijken. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Hoi Bart, 

 

Het is een werktelefoon maar staat gewoon open. Bij collega’s werkt het namelijk wel. De 1e lijn servicedesk komt er ook niet uit, waarschijnlijk morgen maar omruilen als het lukt.

 

Wat ik bedoel met verkeerd ingelicht is dat ik een iPhone 12 Pro had gekocht in de voorverkoop en direct een email van KPN ontvang dat ik als een van de eersten de telefoon zou ontvangen. Op de avond voor de dag van levering komt er doodleuk een mailtje dat er niet voldoende telefoons voorradig zijn, ergo ik ben verkeerd voorgelicht. Je kunt genoeg teleurgestelde klanten vinden in het mobiele abonnementen topic. Ik head gelijk m’n contract verlengt met 2 jaar maar de einddatum staat nu op 2100. Ik denk niet dat ik er dan nog ben…..en ik hoop ook niet dat dat de leverdatum van de telefoon is.

 

Als jij kan aangeven wanneer de telefoon wel (echt) komt zou dat mooi zijn. 

 

Groet, Erik


Heel bijzonder dat het niet werkt. Maar als je de optie niet krijgt in het menu om te doorschakelen, dan gaat het in het toestel mis. 

En wat betreft de iPhone 12. Ik kan mij voorstellen dat je deze graag wil. Wie het eerste besteld krijgt hem ook als eerste. En het is een gewilde telefoon die nog maar net uit is. Ik heb in ieder geval even gekeken wanneer deze komt. Zoals ik het nu kan zien met 4 a 5 weken.Â