Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik ben een oud-Telfort klant die nooit zijn abonnement heeft veranderd. Ik heb dan ook nog steeds de zogeheten "TFT BelBundel 2015 2000/400". Aanvankelijk was dat dus een bundel met 2 GB per maand, maar op een gegeven moment heeft Telfort dat verdubbeld naar 4 GB.

Omdat ik met het oog op vakantie naar het buitenland met kinderen verwacht onderweg nogal wat MB's te gaan verbruiken aan streaming, keek ik naar mogelijkheden om te verlengen naar een abonnement met een grotere databundel. Tot mijn verbazing gaf MijnKPN aan dat mijn saldo op dit moment 12 GB per maand is... 

Als ik in de app kijk, zie ik 3 bundels van elk 4 GB staan (zie screenshot). Ik ben nu dus nogal in verwarring. Hoeveel data heb ik per maand? Zou iemand hier een antwoord op weten? Dank alvast.

 

Hoi @B.Mulder, welkom bij ons op het forum. Bij Telfort kon je ongebruikte data van de afgelopen 2 maanden meenemen naar de huidige maand. Het kan zijn dat die bundels daar vanaf komen. Wel zou ik daarbij verwachten dat ze verschillende einddata hebben, die lijkt allemaal hetzelfde te zijn op je screenshots. 

Ik kan met je meekijken, dan kunnen we kijken of het inderdaad is wat ik vermoed. Daarvoor heb ik wel gegevens nodig, je kunt je forumprofiel daarvoor volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers ban de IBAN en het bewuste 06-nummer) invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt.


Ik zag dat je me een privébericht had gestuurd om aan te geven dat je je profiel hebt ingevuld @B.Mulder, laten we voor het overzicht hier verder gaan 🙂

Met de gegevens heb ik voor je gekeken en het is inderdaad wat ik vermoedde. Je hebt nog data van mei (2.9 GB), juni (4 GB) en juli (4 GB) en bij allemaal wordt de verloopdatum getoond van 1 augustus. Dat is de einddatum van je huidige maand, de ongebruikte data van juni en juli zal je in augustus ook nog zien staan.