Skip to main content

Al meerdere keren voortgekomen dat er 2 afrekeningen in de maand komen, dat is 4 jaar geleden ook al is gebeurd

kan overzichten doen toekomen

Hi @Graaf, het dubbel betalen van een factuur is wat teveel van het goede natuurlijk. Ik begrijp dat 't al eerder gebeurd is in het verleden.

Ik heb iets meer informatie nodig om je er goed mee te kunnen helpen. Heb je één of meerdere KPN abonnementen? Heb je een dubbele factuur ontvangen of is het daadwerkelijk twee keer van je rekening afgeschreven? En gaat het om twee keer hetzelfde bedrag of verschillende bedragen? Ik raad je ook aan om in te loggen in MijnKPN, daar kan je jouw abonnement(en) en facturen zien. Zie je daar de betreffende factuur of facturen ook staan?


Hallo @Graaf mogelijk heb je dezelfde ervaring als ik.

Mijn factuurdatum valt op de 28e van de maand. Een paar dagen later wordt het bedrag automatisch geïncasseerd, meestal nog in dezelfde maand. Maar een paar keer per jaar zoals in februari of rond feestdagen wordt het door een (lang) weekend pas begin van de volgende maand afgeschreven.

Dus ja, soms 2 keer in dezelfde maand maar ook wel eens een maand zonder incasso. Zolang er geen maanden dubbel worden geïncasseerd en er 12 facturen per jaar zijn, dan is er niets aan de hand.