Skip to main content

Goedemorgen, zo te lezen hebben er dus veel meer mensen problemen mee. Ook ik heb geen zin om weken lang op m’n 864 euro te gaan zitten wachten. Geen telefoon en geld staat bij kpn. Jullie noemen het zelf een systeemfout, maar het zit er blijkbaar al meer dan een jaar in. Waarom deleten jullie niet gewoon die step met de iDeal button wanneer niemand via iDeal mag betalen. Ik heb blij vrijdag ochtend een nieuwe iPhone 12 besteld, betaald via iDeal, zoals volgens de step moest gebeuren. Vervolgens krijg ik een email waarin staat dat ik het nogmaals moet gaan betalen aan de koerier. Hierover gebeld, er waren maar 2 oplossingen, Annuleren of dubbel betalen. Dit noem ik geen oplossing. Zo jammer om te lezen dat zo veel mensen hier problemen mee hebben gehad en nu nog steeds problemen mee ervaren. Ik wil graag zsm mijn geld terug gestort hebben zodat ik een telefoon kan gaan aanschaffen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Ing2020 en welkom op het KPN Forum, al is de aanleiding minder leuk! 9 van de 10 keer werkt het bestel,- en betaalproces als een trein, en soms helaas niet. We hebben recentelijk een storing gehad, waardoor betalingen niet gekoppeld konden worden aan een bestelling. Dat is voor ons balen maar ook voor jou, zeker als het om dit soort bedragen gaat. Ik ga mijn best doen om ervoor te zorgen dat jij dit bedrag zo snel mogelijk retour ontvangt. Ik stuur jou een privébericht en wil je vragen om daar even op te reageren. Geef je hier in dit topic een seintje als je dat gedaan hebt?


Ik heb geen reactie van je ontvangen, @Ing2020: ik ga er vanuit dat je intussen het bedrag retour van ontvangen hebt. Zo niet, reageer dan alsnog even in dit topic en op mijn privébericht of bel met mijn collega's via 0800 0402 (tussen 8:00 en 22:00 uur).