Skip to main content

Ik heb sinds kort een mobiel abonnement afgesloten met KPN, waarbij men mij tweemaal een telefoon met bijbehorend contract liet toekomen.

Nu wil ik één contract annuleren, maar op de site wilde men mij vanmorgen niet eens te woord staan, ik heb meer dan twintig minuten op een reactie zitten wachten.

Ook op 0800 0404 moet je eeuwen wachten voor er iemand aan de lijn komt. 

Wat een waardeloze service, mijn eerste toestel werd pas gisteren geactiveerd, terwijl ik het tweede toestel meteen al kon gebruiken, maar ik ben niet van plan twéé toestellen te betalen als ik er aan één genoeg heb.

Ik heb geprobeerd een retour etiket toegestuurd te krijgen maar kan niet tot de medewerkers door dringen, dus moet ik het pakketje maar gewoon per post verzenden naar hopelijk het goede adres.

Waarom kunnen jullie niet een normaal mail adres gebruiken, dat is veel gemakkelijker. 

Beste @Rattler, welkom! Ik wil je adviseren om absoluut niet zomaar je toestel te retourneren. Mocht dit niet goed gaan, dan factureren we deze toch bij je en dat lijkt me echt niet de bedoeling natuurlijk. Advies is om even te bellen met 0800-0402. Het is inderdaad soms erg druk bij de klantenservice of je je vraag nu telefonisch of via de chat stelt, maar het is wel van belang dat je hier toch even de tijd voor neemt. Dit moet wel goed geregistreerd worden!


Bullshit, ik heb een halve week geprobeerd via 0800-0402 dit in orde te krijgen, en niemand kon mij helpen, de KPN heeft zelf een fout gemaakt en weigert dit recht te trekken.

Ik heb het toestel met simkaart en al geretourneerd en heb de tracking code bewaard, die bewijst dat het pakketje op 16 Juni 2020 om 13:31 uur is aangekomen, en ik weiger ten enenmale twee contracten te betalen, als bij het eerste nummer wordt gezegd : Deze aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

Zorgen jullie eerst maar eens voor een reële mogelijkheid dit via het internet uit te leggen, en niet via een site of een telefoonnummer, waar men mensen allen maar laat wachten tot ze een ons wegen.

Of geldt klantvriendelijkheid niet voor KPN?

En zorg bij een zending voor een duidelijk antwoordnummer en/of adres, ik heb het pakketje verstuurd aan het adres dat in mijn contract vermeld stond, Wilhelminakade123 3072 AP  in Rotterdam, zoek het verder zelf maar uit.

De tracking code is :**

 


Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en ordernummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.