Skip to main content

Goedendag ik heb sinds kort een abonnementen afgesloten voor ,internet ,bellen en televisie Ook heb ik een abonnement afgesloten, voor mijn mobiel. Waarom moet ik dan 2x 25,00 aansluitingskosten betalen. 

Hallo @Trudy1958 omdat dat zo aangegeven staat bij de keuze van je pakket, voordat je besliste had je je toen al af kunnen vragen of dat wel goed is. Nu staat het ook gewoon in de contracten die je toentertijd ontving en had je die vraag ook al kunnen stellen. Nu zie je e.e.a. waarschijnlijk op de eerste facturen staan.

Als je als nieuwe klant van KPN een contract aangaat moet je in de regel aansluitkosten per abo betalen, of men moet toevallig een actie hebben van ‘geen aansluitkosten’.

 


 

Hallo @Trudy1958 omdat dat zo aangegeven staat bij de keuze van je pakket, voordat je besliste had je je toen al af kunnen vragen of dat wel goed is. Nu staat het ook gewoon in de contracten die je toentertijd ontving en had je die vraag ook al kunnen stellen. Nu zie je e.e.a. waarschijnlijk op de eerste facturen staan.

Als je als nieuwe klant van KPN een contract aangaat moet je in de regel aansluitkosten per abo betalen, of men moet toevallig een actie hebben van ‘geen aansluitkosten’.

 

 

 @Trudy1958, was het een bestelling? Want als dat het geval was betaal je maar 1 keer aansluitkosten. Je betaalt ze namelijk per bestelling. Dus als het 2 losse bestellingen waren dan betaal je voor beide aansluitkosten zoals JanD al aaneeft.