Skip to main content

Hallo,

Het bedrag dat betaalt moest worden is 2x van de rekening afgeschreven. 1x hebben wij het overgemaakt en de tweede keer was waarschijnlijk door kpn zelf afgeschreven. Hoe moeten wij dat bedrag terugvragen of wordt het automatisch teruggestort ? 

mvg, 

Diana

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Di2070 , standaard schrijft KPN de factuurkosten af via automatische incasso. Als je het dan ook handmatig overmaakt is dat dubbel. Op het moment dat er een dubbele betaling is gedaan, zal het systeem dat herkennen en het onverschuldigde bedrag binnen uiterlijk 14 dagen terugbetalen.


Ook ik heb 2 keer per ongeluk me internet betaald en nu


Hallo @Duckie71 het antwoord staat hierboven al. 

Op het moment dat er een dubbele betaling is gedaan, zal het systeem dat herkennen en het onverschuldigde bedrag binnen uiterlijk 14 dagen terugbetalen.

 


Ik heb een dubbel betaling per ongeluk overgemaakt. En dat bedrag dat ik dubbel hebt betaald heb ik zelf dringend nodig. Ene collega zegt ze zien de betaling en de andere zegt ze zien het niet is een beetje raar. Heb een maik ontvangen bedankt voor uw betaling. En ik weet dat er ook een spoed betaling is dat jullie het met spoed terug kunnen storneren.