Skip to main content

ik en mijn vriend hebben vrijdag 16 oktober pre order gedaan van de nieuwe iPhone eerste pre order ging fout tweede kon ik wel betalen via iDeal. Nu kwam vandaag mijn telefoon binnen waar ik dus weer 408 euro voor moet betalen. Ik wil mijn andere betaling meteen terug, voor mij vriend is dat 288 euro. 

 

klantenservice kan niks, chat kan niks, in de winkel kreeg ik te horen dat ik klantenservice moest bellen en uiteindelijk heb ik mail gestuurd maar uhvo@kpn.nl kan iemand een keer wat doen dit is diefstal gewoon en waardeloze service. 

Hoi @Kusjekaylee, welkom op het forum! Je had mijn collega al wat informatie gestuurd. Met dat en wat je in je profiel hebt ingevuld heb ik een kijkje genomen. Beide originele order (SISH***84 & 37) zijn inderdaad niet goed gegaan. Deze worden dan door de backoffice behandeld en dan wordt ook automatisch het geld teruggestort. Het kan dan nog tot 5 werkdagen duren voor je het geld weer binnen hebt. Ik wil je dan ook vragen om even af te wachten tot maandag. Als je dan nog niets terug hebt, stuur me een kopie van de iDeal betalingen ( je krijgt een privébericht van me met een e-mailadres). Zorg dat datum van betaling, betalingskenmerk en je rekeningnummer zichtbaar zijn.  Dan kan ik het vervolgens verder nakijken.

 


Het is maandag maar wij hebben beide nog niks ontvangen. Moet ik nog wachten of mail sturen?

 


Dank voor de mail, @Kusjekaylee! Ik ga erachteraan en kom er z..m. bij je op terug. 


Hier ben ik weer, @Kusjekaylee. De terugbetaling was inderdaad nog niet verwerkt. Mijn collega heeft dit nu handmatig gedaan. Beide bedragen staan binnen 3 werkdagen weer op jullie rekeningen.


Bedankt dan wachten wij het even af 🙂, is het misschien niet verstandig om iDeal optie weg te halen bij bestellingen? en daarnaast nog klantenservice soort training te geven over hoe ze hiermee moeten omgaan?

 

Ik heb namelijk meerdere mensen gesproken zowel chat als telefoon, kreeg meerdere keren te horen dat ik maar moest wachten of dat ze het niet konden vinden of dat ik naar de winkel moet gaan om geld terug te vragen etc etc. Als bijvoorbeeld iemand had gezegd stel je vraag op de forum dan had dat een boel gescheeld of ik verbind je door met …. die het meteen kan oplossen.

 

Groetjes,

Kaylee en Elvin


Oowja een collega beweerde zelfs dat iDeal betaal optie niet eens bestaat op de KPN site. Zoveel weten dus de klantenservice medewerkers :)