Skip to main content

ik heb vorige week een abonnement met toestel afgesloten en moest met Ideal de bijbetaling voor het toestel van 240 euro betalen. deze is 2x afgeschreven. bij levering van het toestel moest ik nogmaals?! betalen. dit heb ik geweigerd en de order is geannuleerd. ik heb al div. malen telefonisch contact gezocht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zou teruggebeld worden etc. maar tot op heden geen bericht.  waarom duurt het zolang dat jullie iets laten weten en het geld terug storten?  ik was nog niet eens klant, maar ben nu al klaar met kpn. 

Ojee @ingerijken, als ik dit lees snap ik heel goed at je er een beetje klaar mee bent :slight_frown:

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


hoi Maja, 

 

nee, helaas nog niet opgelost. ik heb al verschillende keren gebeld ook, maar nog geen geld terug. mijn order is wel al geannuleerd.. 

ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld.

alvast bedankt voor je hulp! 

groetjes Inge


Bedankt @ingerijken!

Ik zie inderdaad dat je er al een aantal keer over hebt gebeld en dat er een achterliggende afdeling aan is gestuurd om er voor te zorgen dat het bedrag terug wordt betaald. 

Een manier om rechtstreeks in contact te komen met deze afdeling is er niet, maar ik heb wel een mail gestuurd naar de manager van deze afdeling. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg, zodra ik meer weet hoor je van me!


Hi @ingerijken, ik heb bericht ontvangen dat de fout is ontdekt en dat er een terugbetaling in gang is gezet, kan zijn dat het bedrag al bij je bijgeschreven is inmiddels :slight_smile: Laat je het weten als het binnen is zodat ik dit topic met een gerust hart kan sluiten? :blush:


hoi Maja, gisteren is er inderdaad 1x €240,0 teruggestort. echter is er 2x €240,- ingehouden en mijn order is geannuleerd. dus ook die andere €240,- moet nog worden teruggestort... ik hoop niet dat dit wéér 2 weken gaat duren. 

ik hoor het graag,

groetjes Inge


Hi @ingerijken, ik heb dit direct weer doorgezet en heb nu als reactie een vraag waarvoor ik je even een privé bericht ga sturen!


Bedankt Inge, ik heb je screenshots doorgestuurd!


Ook de 2e afschrijving is nu teruggeboekt @ingerijken :blush: Laat je het weten als je dat bedrag ook binnen hebt?


hoi Maja, het geld is teruggestort. 

heel erg bedankt!


Aah goed nieuws! Graag gedaan :grinning:

Â