Skip to main content

Hallo,

 

ik heb het volgende probleem:

 

Heb een oude telfort abonnement waarbij ik data meenam. Tot 3 maanden geleden was er niks aan de hand. Toen kwam het, mijn vader had thuiskpn opgezegd. Wat opzich niet heel erg is, ik had namelijk dubbele data waardoor ik 20GB van telfort/kpn kreeg. Doordat de thuiskpn was afgezegd, ben ik dubbele data kwijt geraakt dus krijg ik nog maar 10GB per maand erbij. Kan ik mee leven geen enkel probleem :)

 

Maar vorige maand had ik al het gevoel dat het mis was gegaan.. want had standaard 63gb door het opsparen/meenemen van mijn mb’s.

Vorige maand begin juli had ik opeens nog 52.5GB

maar ik had wel zelf 10GB verbruikt ongeveer de maand juni dus ik dacht dat het wel kon kloppen maar toch weer niet omdat ik krijg 10GB erbij en heb 10GB verbruikt dus per saldo had ik dan alsnog ergens in de 60GB moeten staan. Maar oke.

 

wat gebeurd er deze maand, express heb ik weinig internet gebruikt in de maand juli, rond de 5GB verbruikt. Zie ik dat ik deze maand nog 42GB over heb.

 

het gaat helemaal mis, heb met de klantenservice gebeld en die geeft aan dat het mis is gegaan met thuiskpn dat het meenemen is stop gezet maar sorry is dat mijn fout? Ook gewoon aangeven dat ze niks meer eraan konden doen.

 

hoor graag van u.

 

met vriendelijke groet,

 

Michel

De oudste data vervalt maandelijks, aangezien je steeds 20Gb meeneemt omdat je eerst het oudste verbruikt zal meegenomen data ook sneller afbouwen tot je weer bij de laatste 10Gb bent die hebt meegenomen.

Dat zal uiteindelijk uitkomen op dehelft van wat je gewend was te hebben, tenzij je een maand meer dan 10Gb verbruikt, dan word er data van een maand later aangesproken.