Skip to main content

Hallo,

Een tijdje terug heb ik KPN Mobiel aangevraagd maar 1 SIM kaart heb ik nooit (per post) ontvangen en niet in gebruik genomen. 

Dit zou automatisch verwerkt/gecanceld moeten zijn maar dit is niet gebeurd, ik heb nu twee facturen gekregen:

(...) 

 

Gelieve aan jullie kant te controleren dat er iets dubbel/mis is gegaan en het geld terug te storen. Jullie mogen mij per mail/telefoon contacteren ahv bovenstaande gegevens. 

 

Bedankt!

 

Christian

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @ChristianV47, welkom op ons forum!

Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hi @Denise_ , super, dankjewel! Ik heb dat nu bijgewerkt, kan je me nu verder helpen alsjeblieft? bij voorbaat dank!


Bedankt voor het invullen van je profiel. Even ter controle: het klantnummer dat je hebt ingevuld, is dat het klantnummer dat je juist wel of niet wilt behouden?


Dank voor het checken! Ik heb net weer mijn klantnummer gewijzigd maar ik denk dat jullie vanuit jullie kant beter kunnen zien welk klantnummer nu wel en niet in gebruik en correct is. 

Dit was mijn originele verzoek: 

€93,40 - klantnummer *****, transactiereferentie ***** - INCORRECT, moet teruggestort worden €36,-

- klantnummer ******, transactiereferentie ***** €79,- - klantnummer ******, transactiereferentie ******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor de toelichting. Ik heb even gekeken naar het verbruik, en zie het volgende:

  • Het nummer 06-*****474 is gestart op 04-09-2020. Ik zie bij dit nummer ook verbruik vanaf 06-09-2020.
  • Het nummer 06-*****119 is gestart op 16-09-2020. Ik zie bij dit nummer geen verbruik.

Je geeft echter aan dat de facturen van het eerste nummer incorrect zouden zijn. Op basis van verbruik concludeer ik dat deze facturen juist wel terecht zijn en de facturen van het andere nummer niet. Kan je bevestigen dat je het eerste nummer inderdaad in gebruik hebt? Dit om te voorkomen dat ik het nummer dat je in gebruik hebt, laat opheffen.


Hi @Denise_ , bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb me dan inderdaad vergist, de facturen en andere data van m'n telefoonnummer eindigend op 4474 zijn correct. Gelieve de andere te verwijderen en facturen te storneren. Bedankt!


Bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb mijn collega van de afdeling Klantreacties verzocht om het abonnement te annuleren en de facturen te crediteren. Mijn collega streeft ernaar om binnen 5 werkdagen contact met jou op te nemen. Dit zal mijn collega telefonisch doen.