Skip to main content

Wij hebben sinds kort glasvezel en kregen een eenmalige aanbieding met internet en tv etc. Ook zouden daar dubbele mbs bij zitten. Tot dusver heb ik dit niet gekregen. Iemand ervaring mee?

 

Hallo @WBos, welkom op het KPN forum.

Momenteel werken wij met twee combi-kortingssystemen. Het nieuwe KPN Hussel (vanaf oktober 2019) en het oude KPN compleet. Er zijn een aantal subtiele verschillen tussen beide, de belangrijkste is dat bij KPN Hussel er geen mogelijkheid meer is tot het verkrijgen van dubbele MB's. Alleen wanneer jouw mobiele abonnementen voor het laatst verlengt zijn voor oktober 2019 kun je gebruik maken van de KPN compleet combikorting. De mobiele abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd zijn als jouw vaste diensten van KPN. Je kan via MijnKPN de mobiele abonnementen voor de combinatiekorting aanmelden. 

Ik zou graag met je mee willen kijken. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel

Wanneer je verder nog vragen hebt hoor ik het graag. 


Postcode ****** is en het huisnummer is **. Ik moet toch zeggen dat dit erg vaag verteld is als dit niet het geval zou zijn. We zijn daardoor speciaal over gestapt...


*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 


Dit gaat niet om mobiele abonnementen, maar over een vast internet en tv abonnement. Er was volgens mij de aanbieding "100 mbit voor de prijs van 50 mbit gedurende 6 maanden" ofzo. Of 200 mbit voor de prijs van 100 mbit.


Zo is dat niet uitgelegd..., het was eenmalig etc..


Zo is dat niet uitgelegd..., het was eenmalig etc..

Hoe dan wel? Heeft u er een link van? Brief? Schermafdruk? Mail?


Heb liever een reactie van Hanna.

 

 


Persoonlijke informatie in je profiel zetten. Dat linkje in de reactie van @Hanna_. Niet hier openbaar op het forum.


Goedemorgen @WBos. Bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens. Wanneer ik op jouw adres kijk zie ik een Hussel internet abonnement staan en één Hussel mobiel abonnement. Bij de Hussel mobiele abonnementen behoord dubbele Mb's niet meer tot de combikorting, de bundels bij deze abonnementen zijn gemiddeld gezien wel groter. Ik heb de Hussel korting voor jou aangezet, dit was nog niet gebeurt. Je krijgt nu maandelijks 5 euro korting op het mobiele abonnement en, wanneer je gebruikt maakt van een entertainment pakket zoals Film1 of Spotify is het mogelijk om hier maandelijks ook 5 euro korting op te ontvangen. Meer informatie over welke specifieke Hussel voordelen voor jouw gelden vind je hier. Zijn er wellicht nog andere mobiele abonnementen die op een ander adres geregistreerd staan? Zo ja, zou je die nummers aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kan ik daar ook naar kijken. 

Ik hoop dat ik zo wat duidelijkheid heb kunnen scheppen, wanneer er nog meer vragen zijn hoor ik het graag. 


Reageer