Skip to main content

Ik heb 3 dagen geleden een nieuw sim only abonnement gekocht. Functioneert prima. Nu wil ik via mijn kpn een duo-kaart aanvragen, maar onder producten is mijn nieuwe nummer niet opgenomen, wel verschijnt het nieuwe nummer onder welke voordelen ik heb. Hoe kan ik nu die duo kaart aanvragen?

 

Bedankt, 

 

Paul

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Tarahumara. Welkom op het KPN Forum. Wij hebben de mogelijkheid om een duo-sim toe te sturen. Ik zie dat je meerdere mobiele nummers hebt bij KPN. Zou je het mobiele nummer waar je een duo-sim voor wilt aanvragen achter willen laten in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je 3 mobiele nummers bij KPN hebt. Voor welke 06-nummer wil je een duo-sim aanvragen? Je mag dit in een privebericht naar mij sturen.


Hoi @Tarahumara. Welkom op het KPN Forum. Wij hebben de mogelijkheid om een duo-sim toe te sturen. Ik zie dat je meerdere mobiele nummers hebt bij KPN. Zou je het mobiele nummer waar je een duo-sim voor wilt aanvragen achter willen laten in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel?

Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd op mijn vraag dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een duo-sim hebt aangevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer