Skip to main content

Bij het online aanvragen van een duo simkaart is een 06-nummer vereist om in te voeren. Mijn datasim heeft echter een 097-nummer dus kom ik niet verder. Hoe kan ik nu een duosim aanvragen? 

Duo SIM is niet mogelijk bij een data SIM. Voor zover ik weet.


Hallo en welkom op het forum @Rochand.  Duo simkaarten zijn niet beschikbaar bij prepaid of als e-sim, dus voor data only is dat zeker mogelijk om aan te vragen. Er zit klaarblijkelijk een fout in het aanvraag formulier op de website. Zie dat je jouw profiel al helemaal hebt ingevuld, daardoor kan ik nu de duo simkaart voor je aanvragen. 

Je ontvangt de extra simkaart per post. 


Hallo en welkom op het forum @Rochand.  Duo simkaarten zijn niet beschikbaar bij prepaid of als e-sim, dus voor data only is dat zeker mogelijk om aan te vragen. Er zit klaarblijkelijk een fout in het aanvraag formulier op de website. Zie dat je jouw profiel al helemaal hebt ingevuld, daardoor kan ik nu de duo simkaart voor je aanvragen. 

Je ontvangt de extra simkaart per post. 

 

Dat is verrassend nieuws! Ik had de hoop opgegeven nadat ik het bericht van Nick83 las. Inmiddels heb ik ook een sms van KPN met de status ontvangen. Bedankt voor het oppakken van mijn verzoek.