Skip to main content

ik heb nog ouderwetse telefoon Nu wil ik modern worden Dus heb ik 2e simkaart gevraagd Dat zal ik eerst moeten leren Derhalve wil ik mijn oude telefoon {met gegevens nog ]niet kwijt Als ik mijn 2e sim aktiveer word mijn 1e onklaar gemaakt Dat wil ik dus niet

ik heb nog ouderwetse telefoon Nu wil ik modern worden Dus heb ik 2e simkaart gevraagd Dat zal ik eerst moeten leren Derhalve wil ik mijn oude telefoon {met gegevens nog ]niet kwijt Als ik mijn 2e sim aktiveer word mijn 1e onklaar gemaakt Dat wil ik dus niet

Hi, 

Uhm, wat wil je precies doen? Ik lees iets over een tweede simkaart, ik vraag me wel af of je dat nodig hebt. 

Zou je dit willen toelichten? Dan kan ik je iets beter adviseren. 


dank je voor je reactiIk heb een telefoon oude zonder verdere mogelijkheden Nu werd mij gezegd ,dat ik een Iphone moet hebben en daarvoor moest ik een duplicaat sim kaart vragen 

Zover alles duidelijk ,maar als ik deze 2e simnkaart ga aktiveren ,dan wordt mijn 1e onklaar gemaakt Dat wil ik dus niet omdat al mijn tel nr in de oude staan en ik de Iphone nog moet leren bedienen 


Dan vermoed ik dat je simpelweg een nieuwe simkaart hebt besteld. Heb je wel een abonnement bij ons? DUO sim is voor prepaid namelijk niet beschikbaar. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


dank voor je bericht Ik heb inderdaad een simkaart aangevraagd {DOM}  maar ik wil dus zon duo kaart ,zoals u zegt  Ik ben bijna 80 jaar dus ik ben voorzichtig met alles voor je het weet heb je alles gewist of erger 

Weet u hoe ik aan zo 'n duo kaart kom

Ik heb inderdaad KPN   abonnement  Ik hoop dat u mij kunt helpen 


u vraagt naar verdere informatie Maar wat wilt u nog weten     groet


Een 06-nummer in combinatie met de adresgegevens waarop het nummer staat zou mij al helpen om u te vinden. Dan kan ik de duosim bestellen. 

Hou er wel rekening mee dat die simkaarten niet tegelijk werken, maar steeds alleen op het toestel dat in gebruik is. 


dank je wel ,dat je me wil helpen

 


Doe ik graag, de kaartjes zijn bij deze onderweg.


beste Alex    Ik dacht u te gaan bedanken ,dat u de duo kaart heeft aangevraagd  Van KPN heb ik al bericht gehad , dat het onderweg is  Maar ik mis  post ,dat zal wel aan de drukte liggen Maar ik wil u toch laten weten dat  ik erg blij ben met uw hulp Ik laat u nog weten als het binnen komt vriendelijke groet   


Geen enkel probleem, doe ik graag! Wel vreemd dat het nu nog niet binnen is.

We wachten nog even tot morgen, ik zie dat wij de bevestiging hebben dat het op 30 november is ontvangen door Post NL. 

Laat het me even weten als het dan nog niet binnen is. 


hallo Alex 

tot mijn spijt moet ik je vertellen dat mijn kaartje nog niet is on tvangen De post van donderdag is zojuist geweest en zoals gezegd niets Sorry dat ik je nu weer moet lastigvallen

Als ik het zelf besteld zou hebben zou ik gedacht hebben dat ik iets fout gedaan had Maar gelukkig was u er om me te helpen


Het enige wat ik nu kan doen is opnieuw de simkaarten bestellen, heb ik bij deze gedaan. Ik vermoed dat de andere ergens onderweg kwijt is geraakt. 


goede middag Alex

Nou  ik heb zojuist de kaart binnengekregen 

Nu ga ik oefenen met de I phone 

Hartelijk dank voor al je hulp     fijne mooie december maand   wens ik je 


Fijn om te lezen. Mocht je ze toch nog voor een 2e keer ontvangen, dan hoef je met de 2e niets te doen. 

Dankjewel en ook een fijne decembermaand gewenst.Â