Skip to main content

Ik krijg geen contact met de klantenservice alsnik een duo simkaart wil bestellen. Ik heb ook niet een link kunnen vinden in de mijn kpn omgeving om dit te doen. Beetje lastig allemaal

Hoi @Escaladian. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een duo simkaart aan te vragen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. Op de pagina Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen vindt je meer informatie. 


Gedaan!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een duo simkaart voor je aangevraagd. 😊


Hartelijk bedankt! Ik vind het wel vreemd hoe - in mijn ogen - erg lastig het is om dit zelf te regelen.

met vriendelijke groeten,

Lars


Hartelijk bedankt! Ik vind het wel vreemd hoe - in mijn ogen - erg lastig het is om dit zelf te regelen.

met vriendelijke groeten,

Lars

Hallo @Escaladian even de lokale KPN-winkel binnenlopen en je gaat bellend de zaak uit.

 


Hallo @JanD , dat is inderdaad zo, echter wordt er gemeld dat e.e.a. via de ‘mijn kpn’ -omgeving erg makkelijk zelf te regelen is. Dit is mij niet gelukt. Ook niet via het vermelde 0800 nummer. Mijn 17-jarige zoon (werkt in een GSM winkel) lukte het ook niet. Dit kan natuurlijk aan ons liggen maar het zou ons in principe moeten lukken (IQ technisch) 😁