Skip to main content

Nadat ik op de knop extra simkaart aanvragen heb geklikt opent mijn kpn, log ik in en dan komt er een knop simkaart activeren. Wat doe ik fout?

Hi @Alphons1962! Goed dat je dit meldt op ons forum.

Ik heb ook even geprobeerd om een vervangende simkaart aan te vragen, maar dan kom ik ook uit op de pagina om een simkaart te activeren: je doet helemaal niets fout: de fout ligt aan onze kant. Ik heb dit direct gemeld bij de afdeling die kan helpen om dit op te lossen: hartelijk dank voor je bericht/ melding! :blush:

Gelukkig kun je op de volgende manier alsnog een vervangende simkaart aanvragen:

  • Inloggen in MijnKPN
  • Klik bovenaan onder Producten op het mobiele nummer waar je een simkaart voor wil aanvragen
  • Onder het kopje ‘Abonnementsgegevens’ staat ‘Informatie & simkaartinstellingen’ als je daar op klikt, kun je vervolgens klikken op “Simkaart aanvragen”

Andere optie is om via onze klantenservice een vervangende simkaart aan te vragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

En in één van onze winkels kan het ook, je loopt dan bellend de deur uit! Vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen!


Waarom een duo-simkaart?

Nadeel: slechts één apparaat mag aan staan. De ander moet uit of op vliegtuigstand.

En ook: eerst de één uit/vliegtuigstand en dan pas de ander aan.

Beide apparaten tegelijk aan → doorgaans géén verbinding.

 

Wil je internet buiten de deur op je tablet? Verbind die dan gewoon met de Hotspot van je telefoon.


Hallo iedereen, ik heb vandaag contact gehad met 0800-0402, de klantenservice. Ook daar waren ze in eerste instantie overvraagd en dacht de medewerker dat dit alleen voor zakelijke klanten gold.

Uiteindelijk na navraag bij een collega heeft de medewerker de aanvraag ingediend en is bevestigd dat een tweede simkaart onderweg is.

Bedankt voor jullie reacties!!!

Deze topic kan worden verwijderd, daar mij dit niet lukt!

Groet, Alphons