Skip to main content

Duo simkaart werkt niet meer op beide telefoons geen gesprek ontvangen of bellen kunnen toch niet beide kapot zijn voicemail gaat gelijk aan als iemand me belt werkte van te voren wel nog wat kan ik doen is een zakelijke nummer dus nu probleem Gr RobĀ 

Hoi @Robvanneer, welkom.Ā 

Niks werkt meer dus? Ook niet na het opnieuw opstarten?Ā 

In ieder geval is het snelste om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken en actie ondernemen waar nodig.Ā 

Wil je het liever via deze weg, dan mag dat natuurlijk ook. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.Ā 

Ā 


Heb nu gemerkt op 1telefoon werkt hij wel de andereĀ  niet geeft aan geen netwerk

Is al sinds 8 november dat ik laatste keer dat alles goed werkteĀ 

De telefoon wat ik normaal altijd gebruik werkt dus nu niet zal morgen simkaart eens eruit halen en proberen in andere telefoonĀ 


De andere simkaart in de telefoon werkt wel normaal in beide toestellen Gr RobĀ 


Uit jouw berichten maak ik op dat er nu 1 simkaart is die niet werkt? Je kunt online een nieuwe aanvragen: Simkaart vervangen


Moet ik dan een nieuwe duosimkaart aanvragen of kan het ook 1nieuwe Gr Rob van NeerĀ 


@RobvanneerĀ vraag in dat geval wel een nieuwe duosim aan.Ā šŸ™‚


Gebeld met klantenservice schijnbaar heb ik geen duosimkaart ontvangen maar een gewone simkaart daarom werkt het ook niet krijg nu wel een nieuwe duosimkaart opgestuurdĀ