Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb erg hoge kosten gekregen van nummer 09060400382 van kpn. Ik heb toen voor mijn dochter een abonnement en mobiel bestelt. Ik kwam op de site er niet uit en via de site de nummer gebeld. Ik vind dit een erg duur grapje van kpn en hoop dat dit opgelost kan worden.

 

Vriendelijke groet,

Petra.

Hallo @Brauer 

Hoe ben je aan dit nummer gekomen? Dit is niet van KPN, die hebben een gratis nummer 0800-0402.

Heb je misschien via Google gezocht naar het nummer van KPN klantenservice? Dan ben je in de handen gevallen van een duur “belbedrijf” die je tegen een tarief van €1,00 per minuut doorschakelt naar KPN. Die kosten lopen door gedurende het hele doorgeschakelde gesprek.


@RBxx dat nummer moet dan verboden worden. Want heb net weer de zelfde nummer gebeld en er wordt niet vermeld dat het 1 euro per minuut kost. (Natuurlijk wel weer snel opgehangen). Schandalig gewoon. :angry:

Denk helaas inderdaad dat ik het via Google heb opgezocht. Heb even via de site gekeken en zag idd alleen de 0800 nummer staan. Een fout die ik dus nooit meer maak.  


Hoi @Brauer als dat bedrijf niet vermeld dat het nummer 1 euro per minuut kost, dan zijn ze in overtreding. Dat bericht is verplicht en zeker als de kosten doorlopen bij doorschakelen.

Je kan overwegen om deze overtreding te melden bij de ACM (Autoriteit Consument & Markt)

Meld beldiensten die zich niet aan de regels houden | ACM ConsuWijzer