Skip to main content

Ik heb een mail gehad dat de belbundel verdubbeld wordt je hoeft hier niets voor te doen .

Kijk ik op mijn kpn heb ik gewoon een belbundel standaard 300 minuten Joe bedoeld leuk voordeel ????????????????????//////

Hallo @Hans 001 ,

Jouw belbundel wordt maandelijks toegekend op de eerste dag van de maand. 

Grote kans dat je op 1 mei 2021 wel de verdubbelde belbundel gaat terugzien in Mijn KPN.

 


Is 300 niet al het dubbele? Want op dit moment kun je 150 of onbeperkt afsluiten...


Nee ik heb al jaren een contract met 300 belminuten


Ik ga kijken na 1mei of het dan wel is verdubbeld


Welkom op ons forum @Hans 001.

Ik wil graag eens met je meekijken, dit omdat het wel is zoals @Nick83 aangeeft, 150 belminuten is de max (als je nog een oud abonnement zou hebben dan zouden de belminuten verdubbelen dankzij de KPN compleet voordelen).
Zou je jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je gegevens erbij te pakken?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan? :mag:


Nee hoeft niet Ik had inderdaad een contract van 150 belminuten en is inderdaad verdubbeld zoals belooft en ik hoef er inderdaad niets voor te doen dus een DIKKE PLUIM VOOR KPN en sorry voor de onrust

 


Ah super dat het is opgelost! Een dikke pluim mag altijd natuurlijk!
De onrust? Geeft niets hoor, wij zijn hier om problemen op te lossen en klanten te helpen!

Dan wil ik je alvast een heel fijn weekend toewensen!