Skip to main content

Ik heb hier het eerste bericht gelezen, en het schakelen tussen Android (v12) Instellingen en toevoegen van eSIM en vervolgen E-sim installeren in de MijnKPN app eindeloos geprobeerd, maar het resultaat blijft “Oeps! Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw”.

Het gaat om een nieuw toestel (Galaxy S21) en een nummer dat vandaag naar KPN is verhuisd.

Uiterst frustrerend, aangezien ik nu onbereikbaar ben. Je verwacht toch dat dit redelijk simpel zal lukken.

Hoi @Marcus2022 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het niet lukt met die e-sim. Heb je deze stappen doorlopen?

https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim-downloaden-en-instellen.htm

Heb je wel bevestiging gehad dat het nummer is overgezet? Doe het oude SIM kaartje het niet meer? 


Hoi. Ja, alles wat er maar te lezen was zorgvuldig doorgenomen. En ook netjes gewacht tot de SIM kaart op het oude toestel buiten werking bleek. Dat zal het niet zijn. Bestelstatus staat ook op compleet en het omzetten zou om 16:00 uur zijn afgerond - en het is nu voorbij 20:00 uur...

Enfin, ik begrijp dat ik in de KPN winkel - hier in Amsterdam - morgen wel direct een echte SIM kaart krijgen kan. Klopt dat?


Hoi. Ja, alles wat er maar te lezen was zorgvuldig doorgenomen. En ook netjes gewacht tot de SIM kaart op het oude toestel buiten werking bleek. Dat zal het niet zijn. Bestelstatus staat ook op compleet en het omzetten zou om 16:00 uur zijn afgerond - en het is nu voorbij 20:00 uur...

Enfin, ik begrijp dat ik in de KPN winkel - hier in Amsterdam - morgen wel direct een echte SIM kaart krijgen kan. Klopt dat?

Dat klopt. Je kunt morgen een fysieke SIM halen in de winkel!