Skip to main content

Vandaag heeft KPN mijn nummer overgenomen van Odido. Nu zou ik via de app dan de e-sim kunnen activeren en nummer toevoegen aan de mijn kan. Nu vragen ze om een klantnummer. Maar  a ik heb dat contract niet met KPN klantennummer want is via telecombinatie gegaan. B staat ook niet genoemd in mijn kpn C ik heb nog geen facturen en dus ook bij bankafschrift is geen kenmerk met klantennummer.

Dus al heel de dag zonder telefoon en KPN zegt een medewerker te laten bellen om het op te lossen . Ja hoe ??? Ik kan niet bellen en gebeld worden

Hi @Buurmanb en welkom op het forum! 

Onhandig dat je het klantnummer nog niet hebt. 😥 Normaliter staat het wel op de bankafschriften. Als ik bij de afschrift van mijn mobiele abonnement kijk dan zie ik in het omschrijvingsveld:

  • Naam: KPN - mobiel
  • Omschrijving: Factuur tdatum]
  • Klantnummer mklantnummer]

Bij jou is dit niet te zien? Zo nee, heb je dan ook al contact met telecombinatie opgenomen hierover? Als zij het contract voor je af hebben gesloten dan hebben zij hopelijk ook inzage of meer informatie wat betreft de inhoud van het contract. 

Als je wel een bestelnummer hebt gekregen dan kun je ook inloggen op je bestelstatus. Daar kun je rechts vaak ook het contract downloaden. Hopelijk is het klantnummer daar wel op te vinden!