Skip to main content

Beste,

Ik ben een nieuwe klant en heb vandaag mijn toestel ontvangen. Helaas ging niet alles zoals gehoopt. Ik heb Mijnkpn niet kunnen instellen en dus ook geen e-sim kunnen gebruiken tot 5 uur na de bezorging omdat mijn abbonement nog niet geactiveerd was door kpn.  Hierover heb ik 2 keer gebeld en zou ik moeten wachten. Nu kan ik eindelijk in de Mijnkpn app, wou ik mijn e-sim installeren, geeft de app telkens een foutmelding aan: Er is iets mis gegaan probeer het opnieuw. Ik ben hier al de hele dag mee bezig. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Ik begrijp niet wat er fout gaat.

Hallo @feeashiek, welkom! Balen dat we zo'n slechte start hebben! Voor dit soort dingen kan je inderdaad het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en indien nodig, actie ondernemen. Hoe staat het er nu voor? Heb je alles nu werkend? Het activeren van esim werkt in principe heel gemakkelijk. Heel soms gaat het mis, dan zal er een fysieke simkaart aangevraagd moeten worden. Dat kan het snelste in een KPN winkel, maar ook via MijnKPN of 0800-0402.


Hi @Marcia_ ,

Ik heb de volgende dag nog even gebeld en moest inderdaad een fysieke simkaart hebben voordat de E-sim geactiveerd kon worden. 

Jammer want anders had ik uiteraard gewoon voor een fysieke sim gekozen, maar ik ben blij dat ik snel geholpen ben. De fysieke simkaart had ik de volgende dag al in huis.

Bedankt voor uw reactie :)