Vandaag is mijn nummer overgegaan van Oddido naar KPN. Ik heb daarvoor een abonnement afgesloten in de KPN winkel. Nu wil ik mijn account koppelen en vul daarbij de gegevens in maar ik krijg de melding dat ik niet de juiste gegevens in heb gevuld. Wat doe ik verkeerd?
Hoi
Meer informatie daarover kun je vinden op onze kennisbank!
Ik moet mijn oude toestel gebruiken, vanwege het vastlopen van mijn nieuwe toestel. Nu krijg ik een sms, die ik dus niet kan inzien om de esim te activeren. Kan deze ook gemaild worden?
Hallo
Nee, helaas kan dat niet, je zal een nieuwe simkaart moeten bestellen of er 1 in een KPN winkel ophalen, dat laatste is de snelste manier.
Zie ook dit artikel, je e-sim is nu verloren gegaan dus kan je de stappen in dat stukje tekst volgen behalve het laten blokkeren van je e-sim/simkaart:
Wat moet ik doen als mijn toestel met e-sim wordt gestolen/verloren is? Kan ik gelijk e-sim gebruiken op het nieuwe toestel?
Volg de reguliere stappen om via de MijnKPN of de klantenservice je simkaart te laten blokkeren. Krijg je een nieuw toestel, dan zal je eerst een nieuwe, fysieke simkaart moeten aanvragen. Je kunt nog niet direct weer een e-sim aanvragen. Dit omdat er bij het activeren van de e-sim een sms ontvangen moet worden. Dat kan alleen als het toestel al een simkaart heeft. Nadat je dan de nieuwe fysieke kaart binnen hebt kun je op het nieuwe toestel alsnog e-sim activeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.