Skip to main content

Hallo, zoals meerdere items te lezen op het forum heb ik ook het probleem dat bij installatie van de eSim ik een foutmelding krijg, ‘Oeps er is iets mis gegaan...’

Ik ben echter niet in de gelegenheid om te bellen naar het 0800-0402 nummer, aangezien ik voor de komende weken in het buitenland verblijf voor werk (Duitsland in dit geval). 

Ik lees op google dat 0800 nummers alleen bereikbaar zijn vanuit Nederland.

Ik moet bereikbaar zijn voor werk, dus wat kan ik doen om dit probleem snel te verhelpen?

Hi @Tom Thom, welkom hier. 

Zou ik mee mogen kijken? Ik ben wel bang dat er een fysieke simkaart nodig is om dit actief te krijgen. 

@Rickies70 Ik zie dat je ook in andere topics hebt gereageerd, Ik heb het daar opgepakt.

 


Hi @Tom Thom, welkom hier. 

Zou ik mee mogen kijken? Ik ben wel bang dat er een fysieke simkaart nodig is om dit actief te krijgen. 

 

 

Dag Alex,

 

Dank voor jouw reactie. Je mag meekijken. Als de fysieke simkaart nodig is, moet deze verstuurd worden naar Duitsland.

 

Ik hoor graag wat de procedure is.


Hi Tom Thom, zou je het nu nogmaals willen proberen via Mijn KPN? En anders ben ik echt bang dat er een simkaart moet worden verstuurd, dit wordt echter altijd verstuurd naar het huisadres waar het nummer op staat. 

Is er iemand die vanuit daar de simkaart naar je doorsturen per post? Ik hoop het wel! 


Dag Alex, 

 

Ja ik heb een Sim kaart laten versturen van mijn huisadres. Dank voor je hulp en jammer dat het niet anders kan.

 

Hopelijk arriveert de sim kaart snel.


Dag Alex, 

 

Ja ik heb een Sim kaart laten versturen van mijn huisadres. Dank voor je hulp en jammer dat het niet anders kan.

 

Hopelijk arriveert de sim kaart snel.

Graag gedaan uiteraard. 
Ontzettend jammer dat ik de sim niet naar Duitsland op kan sturen. Normaal gesproken is het een kwestie van 2 werkdagen, ik gok dat het al is bezorgd. En anders zal dit uiterlijk dinsdag zijn. 

Laat me nog even weten of het in goede orde is ontvangen. 


Dag Alex,

 

Ik heb nog steeds geen SIM kaart ontvangen op mijn tijdelijke adres in Duitsland en zou je graag willen vragen om nogmaals een SIM kaart te sturen naar mijn adres in Nederland.

 

Ik hoor graag snel van je.

 

Groet,


Hi Tom, wat gek. Ik heb zojuist opnieuw een nieuwe voor je gestuurd. Ik durf niet te zeggen of het nog voor morgen lukt, maar vrijdag zou het bezorgd moeten zijn. 


Dag Alex, ik heb de SIM ontvangen en geïnstalleerd dank voor jouw hulp.

Ik hoop dat mijn Galaxy watch binnenkort ook verstuurd wordt. Hiermee heb ik contact met Samsung gehad.

Ik begrijp dat de Galaxy watch 6 LTE alleen met een E-sim werkt. Ik vraag me af of KPN ook voor de smartwatches dezelfde problemen ontvangen? 

 

Dat zou zonde zijn want een fysieke SIM installeren is niet mogelijk in een GALAXY WATCH.

Ik hoor het graag

 


Hi Tom, fijn om te lezen dat het gelukt is. 

Wat de watch betreft, dat hoort gewoon te werken en dat verwacht ik ook. Je weet ons anders uiteraard te vinden mocht het niet zo zijn.