Skip to main content
Beantwoord

E-sim activeren lukt online niet

• June 23, 2025
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb zonet een abonnement afgesloten en ik moet mijn e-sim activeren. Alleen de website van simkaart activeren doet het niet. Kan iemand mij helpen ? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Sedar, wat jammer dat het activeren van je E-sim niet helemaal soepel is verlopen 😕 In je screenshot zie ik aan de URL dat je via ‘mijn bestelling' bij deze activatiepagina terecht bent gekomen.

Ik zie dat ​@GeSp je heeft uitgelegd hoe je het activeren van je E-sim via MijnKPN kunt aanpakken, en hoop dat het inmiddels gelukt is om hem te activeren! 

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2025

• June 23, 2025

Hallo ​@Sedar 

Een e-sim installeren/activeren doe je op je mobiel via de MijnKPN app en niet via een website, op welke manier kom je op die niet bestaande website terecht?

De normale manier om een e-sim te activeren/installeren vind je hier: https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim#nieuwe-klant

Zie ook dit kennisbank artikel over e-sim:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 24, 2025

Hi ​@Sedar, wat jammer dat het activeren van je E-sim niet helemaal soepel is verlopen 😕 In je screenshot zie ik aan de URL dat je via ‘mijn bestelling' bij deze activatiepagina terecht bent gekomen.

Ik zie dat ​@GeSp je heeft uitgelegd hoe je het activeren van je E-sim via MijnKPN kunt aanpakken, en hoop dat het inmiddels gelukt is om hem te activeren!