Skip to main content

Vandaag werd mijn simkaart van mijn telefoon overgezet. Dus ik kan niet meer bellen met mijn oude simkaart maar de nieuwe simkaart is niet binnengekomen met de post. Hoe kan ik dit oplossen. Ik moet 24/7 bereikbaar zijn voor mijn werk

Ik moet mijn E-sim activeren en hiervoor heb ik een sms-code nodig. Ik heb alleen geen toegang meer tot mijn simkaart dus kan geen sms ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen, is hier een andere manier voor?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Nee, je moet de sms kunnen ontvangen. En daar is in eerste instantie een simkaart voor nodig.

Je kunt nu alleen nog in een KPN winkel eerst een simkaart halen en dan kun je daarmee direct je e-sim activeren. http://kpn.com/winkel .

Een simkaart online aanvragen/omruilen lukt nu ook niet; ook daar is de sms verificatie voor nodig.


je kan een nieuwe simkaart aanvragen via de klantenservice, of je kan naar een KPN winkel gaan waarbij je direct een nieuwe simkaart kan krijgen.


Hi @Joosje Fliervoet, welkom op het forum. 

Je kunt dit inderdaad ook doen door eerst een fysieke simkaart te bestellen via 0800 0402 of in een KPN winkel, is dit inmiddels gelukt. Je hebt echter bij een nieuwe bestelling ook een e-mail ontvangen om e-sim te activeren. Als je die stappen volgt moet dit ook lukken. 

Ik hoor graag van je.Â