Skip to main content
Beantwoord

E-sim adapter in A52 5G mogelijk ?

• February 6, 2025
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een A52 5g welke NIET geschikt is voor esim. Het toestel heeft een hybride dual sim mogelijkheid. Er kunnen 2 sims tegelijk in of 1 sim en een SD-kaart. Ik heb er 1 Kpn sim in Met daarbij een SD kaart. Binnenkort ga ik naar Azie maar ik wil graag de SD kaart erin houden.

De KPN sim wil ik vervangen door een zgn esim adapterkaart. Dit is een kaartje die bij non-esim toestellen toch de mogelijkheid geeft om een esim profiel in de gsm te laden. Om het esim profiel dan te laden of te wisselen wordt dan een speciale App gebruikt. 

Ik vraag mijj nu af of ik mijn KPN simkaart kan vervangen door een KPN esim profiel te laden op de esim adapter en later te wisselen naar een esim profiel voor azie en uit eindelijk ook weer omgedraaid als ik terugreis ?

Gr

Beste antwoord door Denise van KPN

We weten niet zeker of het zal werken. Dit zal je na moeten vragen bij degene die de e-sim adapter aanbiedt. Maar je kan het altijd proberen, natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 6, 2025

Beste ​@GerardM55 interessant, ik wist niet dat dat bestond, via https://esim.me/ een comptabiliteitstest gedaan en ook mijn telefoon is daar theoretisch geschikt voor.

Ik ben benieuwd naar de reactie van KPN.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit is een hele goede vraag, ​@GerardM55. Ik heb er niet direct antwoord op, dus ik heb navraag gedaan. Zodra ik meer weet, laat ik het jou natuurlijk ook weten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

We weten niet zeker of het zal werken. Dit zal je na moeten vragen bij degene die de e-sim adapter aanbiedt. Maar je kan het altijd proberen, natuurlijk.