Skip to main content

Ik heb vanavond voor de mobiele telefoon van mijn vrouw een esim besteld maar na bestel proces betalen etc
kwam de melding dat voor deze telefoon geen esim mogelijk was, een Galaxy S20 FE.

daarna een simkaart bestelt maar krijg ik dan niet 2x de rekening?

groet Hans

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

Hoi @hhogendoorn, welkom op ons forum!
Wat heb je precies besteld? En waar?Ā Een vervangende simkaart bij een abonnement is namelijk gratis, E-sim of fysiek maakt daarbij ook niet uit.


Beste Thomas,

We zijn een beetje aan het switchen geweest, van prepaid naar abonnenment en weer terug naar prepaid.

Sindsdien kent herkent kpn deze telefoon niet meer

Maar het probleem met de esim is nog niet opgelost, ik heb gisteren een nieuwe sim kaart besteld met hetzelfde nummer , prepaid sim.

Dit omdat de telefoon nu nog steeds onbekend is op het kpn netwerk, verwacht hem wel vandaag of morgen. Krijg nu wel de melding in mijn "mijnkpnā€ :

Ā Dit product is niet meer actief. Ga naar het overzicht van uw KPN ID en ontkoppel het product. (#0614).

Ik heb al gelezen dat ontkoppelen niet meer normaal gaat in het menu, hoe dan wel ?

Heb ook al 2x telefonisch contact gehad maar zij komen er ook niet uit.

Groet Hans


Ah zo, heen en weer wisselen kan al snel wat onoverzichtelijk worden.
E-sim is niet beschikbaar bij Prepaid dus dat gaat hem niet worden vrees ik. Ik denk wel dat het het handigst is om hierover telefonisch contact met ons te houden(met 0800-0402). Dat is wat makkelijker omdat je daar direct contact hebt en zij je gegevens bij de hand hebben.


Thomas,

Ik heb al 2x contact gehad met 0402, zij kunnen mij ook niet verder helpen. Heb maar een nieuw nummer aangevraagd.Ā 

Dank & Groet Hans