Skip to main content

Ik heb een nieuwe iPhone 14 pro gekocht met e-Sim maar nu heb ik mijn huidige telefoon ook één iPhone 12 plus ook met e-sim maar kan je twee toestellen hebben met het zelfde nummer 

Hallo @Sjors 2 , nee, dat kan niet bij e-sim, wel met duo sim, maar dan kan er maar 1 telefoon tegelijkertijd actief zijn, niet beide.

 


Ik heb nog wel een simkaart met het zelfde nummer kan dat wel een met e-Sim en de ander met simkaart 


Ik heb nog wel een simkaart met het zelfde nummer kan dat wel een met e-Sim en de ander met simkaart 

Nee @Sjors 2 e-sim gaat niet werken als dui-sim, daar heb je 2 fysieke simkaarten voor nodig.

Bij de lokale KPN-winkel kun je je oude enkele sim-kaart gratis inruilen voor een duo-sim-kaarten en ga je bellend de deur uit.

 


Hi @Sjors 2, welkom hier. 

Ik heb nog wel een simkaart met het zelfde nummer kan dat wel een met e-Sim en de ander met simkaart 

Nee @Sjors 2 e-sim gaat niet werken als dui-sim, daar heb je 2 fysieke simkaarten voor nodig.

Bij de lokale KPN-winkel kun je je oude enkele sim-kaart gratis inruilen voor een duo-sim-kaarten en ga je bellend de deur uit.

 

Dit is helemaal juist, bedankt Jan! 


Wij hebben twee 030 nummers die we op hetzelfde vaste toestel binnen willen laten komen. Is dat mogelijk?


Wij hebben twee 030 nummers die we op hetzelfde vaste toestel binnen willen laten komen. Is dat mogelijk?

Al opgelost, het kan door een nummer online door te schakelen.