Skip to main content
Vraag

E-sim: hetzelfde nummer op twee telefoons?

• September 12, 2022
  • 6 reacties
  • 828 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone 14 pro gekocht met e-Sim maar nu heb ik mijn huidige telefoon ook één iPhone 12 plus ook met e-sim maar kan je twee toestellen hebben met het zelfde nummer 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• September 12, 2022

Hallo @Sjors 2 , nee, dat kan niet bij e-sim, wel met duo sim, maar dan kan er maar 1 telefoon tegelijkertijd actief zijn, niet beide.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2022

Ik heb nog wel een simkaart met het zelfde nummer kan dat wel een met e-Sim en de ander met simkaart 

• September 12, 2022

Ik heb nog wel een simkaart met het zelfde nummer kan dat wel een met e-Sim en de ander met simkaart 

Nee @Sjors 2 e-sim gaat niet werken als dui-sim, daar heb je 2 fysieke simkaarten voor nodig.

Bij de lokale KPN-winkel kun je je oude enkele sim-kaart gratis inruilen voor een duo-sim-kaarten en ga je bellend de deur uit.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 17, 2022

Hi @Sjors 2, welkom hier. 

Nee @Sjors 2 e-sim gaat niet werken als dui-sim, daar heb je 2 fysieke simkaarten voor nodig.

Bij de lokale KPN-winkel kun je je oude enkele sim-kaart gratis inruilen voor een duo-sim-kaarten en ga je bellend de deur uit.

Dit is helemaal juist, bedankt Jan! 

Wij hebben twee 030 nummers die we op hetzelfde vaste toestel binnen willen laten komen. Is dat mogelijk?

Wij hebben twee 030 nummers die we op hetzelfde vaste toestel binnen willen laten komen. Is dat mogelijk?

Al opgelost, het kan door een nummer online door te schakelen.