Skip to main content

Goedendag, 
Ik wil de  Samsung Galaxy watch 5 pro 4g aanschaffen.Ik zit bij kpn bied kpn esim aan? Ik heb een samsung galaxy a53 kan ik mijn telefoon dan koppelen met de esim van mijn smartwatch.en krijg ik extra kosten bij mijn abonnement. 

Alvast bedankt, 
Met vriendelijke groet,
Julien

Hallo @Julien98 ,

Het antwoord is dat KPN e-sim niet aanbiedt. Gaat dat nog gebeuren? Een moderator schreef een paar weken geleden: 

Ik kan hier nu een wollige tekst gaan schrijven maar dat zal ik jullie besparen.  In antwoord op jouw vragen:

Ik weet het niet. Hier is intern niks over bekend. Uiteraard stuur ik jullie signalen door en zodra er iets in de steigers staat, dan zullen we dat hier op het forum groots aankondigen.

 

bron : 

 


Hallo @Julien98 ,

Het antwoord is dat KPN e-sim niet aanbiedt. Gaat dat nog gebeuren? Een moderator schreef een paar weken geleden: 

Ik kan hier nu een wollige tekst gaan schrijven maar dat zal ik jullie besparen.  In antwoord op jouw vragen:

Ik weet het niet. Hier is intern niks over bekend. Uiteraard stuur ik jullie signalen door en zodra er iets in de steigers staat, dan zullen we dat hier op het forum groots aankondigen.

 

bron : 

 

Goedenavond,

 

Ik heb sinds begin dit jaar een KPN mobiel abonnement. Op mijn Samsung Galaxy S21 Ultra heb ik een eSIM. Dat lijkt niet overeen te komen met het antwoord van @Noordzee. Is er iets veranderd ?

 

Met vriendelijke groet,

Jurgen


Hallo @Jepesche , het antwoord van Noordzee hierboven heeft betrekking op e-sim ondersteuning voor smartwatches. Die is er (nog) niet.  KPN ondersteunt e-sim alleen voor smartphones en tablets.

E-sim, jouw nieuwe simkaart voor meerdere devices | KPN