Skip to main content

Goedendag,

Helaas ben ik mijn simkaart verloren in het buitenland en heb ik momenteel enkel een lokale simkaart (waarmee ik niet kan bellen naar NL/KPN klantenservice). 

Ik zou graag een nieuwe simkaart aanvragen, met als voorkeur de E-sim kaart. Helaas gaat dit aanvragen niet omdat er via de MijnKPN App om een SMS gevraagd wordt die wordt verstuurd naar het telefoonnummer, waarvan ik dus de (fysieke) simkaart verloren ben. 

 

Is er een mogelijkheid om dit zsm op te lossen? Neem aan dat het niet de enige mogelijkheid is om eerst een fysieke sim te bestellen, en daarna deze te vervangen voor de e-sim? Ik zit in het buitenland en ben niet in de mogelijkheid om de fysieke simkaart ergens op te halen.

 

Hoop van jullie te horen, hartelijk dank alvast.

 

Mvg,

Danny Sintnicolaas

Hallo @Danny Sintnicolaas ,

Ik adviseer jou dan om te chatten. Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 20.00 Nederlandse tijd. 
 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ha @Danny Sintnicolaas, welkom! 

Is er een mogelijkheid om dit zsm op te lossen? Neem aan dat het niet de enige mogelijkheid is om eerst een fysieke sim te bestellen, en daarna deze te vervangen voor de e-sim? Ik zit in het buitenland en ben niet in de mogelijkheid om de fysieke simkaart ergens op te halen.

Dit is wel de enige mogelijkheid. Om het zo moeilijk mogelijk te maken om fraude ermee te plegen, zit deze sms er inderdaad in ‘gebakken'. Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen via de telefonische klantenservice (+31612001200) of via MijnKPN. We sturen die dan naar het bij ons bekende adres. Daar zouden ze 'm dan weer naar jou op kunnen sturen. Ik kan er helaas niets anders van maken.