Skip to main content

Ik heb een iPhone 12 pro, daarop heb ik enige tijde geleden de e-sim geactiveerd. De telefoon was daarna volledig operationeel en in orde en de gesprekken kwamen normaal binnen. Ik heb sinds 5 dagen een Iwatch Ultra. Bij de installatie van de iwatch de multisim gekocht en betaald. Bij de instellingen op de iwatch is alles geactiveerd. Maar als ik nu gebeld word komt elke gesprek automatisch binnen op de voicemail. en dat is heel erg ergerlijk. Multisim uitgezet, alle apparaten opnieuw gestart, aankondiging aangezet, niets helpt. Hoe op te lossen ??

@AK12345 staat wellicht je telefoon op “niet storen”. Zie onderstaande link naar website van Apple. 
 

Website Apple


Beste hoopvol. Dank voor je reactie. Ik heb niet storen en focus en vliegtuigmodus allemaal zorgvuldig gedeactiveerd maar ook dat helpt dus niet 


Ook heb ik de voicemail helemaal uitgezet maar als mik dan gebeld word krijgt de beller een “ in gesprek toon “  ???????????????????


@AK12345

Misschien dat je doorschakeling (voicemail) aan hebt staan. Je kunt alle doorschakelingen uitzetten met de snelcode: ##002# beltoets] of via het menu van je toestel. Volg dan de deze stappen:

  1. Open ‘Instellingen’ 
  2. Ga naar ‘Telefoon’ 
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’ 
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links 
  5. De doorschakeling is nu gestopt 

Dag Hoopvol, blij met je reacties, maar ook de doorschakelen optie heb ik gecontroleerd, en dus ook verschillende keren de apparaten aan en uit gezet, en ook de multisim, maar niets werkt. ook heel merkwaardig dus dat de telefoon een “in gesprek” toon geeft als ik de voicemail helemaal uitschakel.


@AK12345 je hebt dus ook al ##002# gebeld? Hiermee haal je alle doorschakelingen weg. 


@AK12345  je hebt wel verbinding met het netwerk van KPN. 
 

 


Dank voor het meedenken.  Ik zie zojuist op de community site dat KPN een tijdelijke oplossing heeft voor de de foute verbinding agv installatie van Multisim op een iwatch    Ze komen binnen 48 uur met een oplossing.  Ze weten er dus van en werken eraan 👍


Is er al een uitslag? 


Ik kan niet meer gebeld worden na het instellen van de multisim


Beste Annavg. Voor mij is het opgelost.  Op de community site kun je je telefoonnummer achterlaten en dan is het binnen 48 uur opgelost. Bij mij is dat prima gelukt.  Op de community site staat een speciaal bericht van KPN over dit probleem met de mogelijkheid dus om je te melden.  Hoop dat dit helpt. 


Na uitzetten multisim weer bereikbaar… 


Oh fijn! Heeft een linkje of naam van dat bericht? 


Hallo @Annavg 

In het openingsbericht staat een linkje en een instructie. 


Bedankt!