Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een probleem met mijn simkaart. Ik heb gisteravond meerdere malen volgens de app succesvol mijn esim geactiveerd en na een tijdje gaf mijn telefoon aan dat het toch niet gelukt is. Vannochtend wilde ik het opnieuw proberen maar nu werkt mijn fysieke simkaart niet meer. KPN kan ik vandaag niet telefonisch contacten maar ben nu niet bereikbaar, dus ik zoek graag een oplossing.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes,

Manouk

@ManoukZwan Dat is natuurlijk bijzonder vervelend zo op zondag. Betreft het een geheel nieuw abonnement, stap je over van een andere aanbieder of gaat het om een vervanging van de simkaart bij een al lopend abonnement? Je hebt de stappen dus gevolgd die staan op de pagina: E-sim downloaden? Je kan voor rechtstreeks contact even met een ander nummer 0800-0402 bellen. Dan lopen mijn collega's dat gelijk na. Afhankelijk van jouw locatie kun je ook kijken of er een KPN Winkel in de buurt open is op zondag. Dan kunnen mijn collega's dat ter plekke bekijken.


Hoi Remco,

 

Fijn dat je zo snel reageert! Ondanks alle foutmeldingen is net 5 minuten geleden ineens mijn esim gaan werken! 
 

Ik had inderdaad alle stappen gevolgd via de app en het betreft een abonnement die al liep. Ik had dat telefoonnummer gebeld maar door het menu werd aangegeven dat ik pas morgen iemand kon bereiken. Ik weet nu niet precies waarom het in eerste instantie niet werkte, maar bedankt voor je reactie!

 

Groetjes,

Manouk


Ah dat zijn mooie berichten @ManoukZwan. Ik had nog even gegraven en er waren ook wat issues met MijnKPN en de achterliggende systemen. Fijn dat het nu werkt! Ik wens je een fijne zondag en post in de toekomst gerust nog eens een topic als je vragen hebt!