Skip to main content

Ik wil graag even aanhaken op dit topic. 
 

net een abonnement besteld met e-Sim. Sim is net geactiveerd door mij. 
log in op mijn KPN de app maar zie daar nergens staat activeer esim. 
 

ik kan wel naar simkaart beheer en daar simkaart vervangen maar dan heb ik een sms code nodig. 
 

ik de uitleg over esim staat dat dit wel kan zonder fysieke simkaart. Wat nu gedaan. Heb geen extra telefoon om een Simkaart in te stoppen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

 

 

ik wil toch even reageren, ik heb mijn contact verlengd met een nieuwe telefoon. nu ben ik de nieuwe aan het installeren en om de e-sim te activeren moet ik een sms ontvangen en dat gaat niet omdat de nieuwe telefoon geen sms kan ontvangen zonder een sim kaart!!!

de oude is al automatisch gedeactiveerd (iPhone naar iPhone installatie) dus daar kan ik ook niets op ontvangen!!

lekker dit

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ik wil graag even aanhaken op dit topic. 
 

net een abonnement besteld met e-Sim. Sim is net geactiveerd door mij. 
log in op mijn KPN de app maar zie daar nergens staat activeer esim. 
 

ik kan wel naar simkaart beheer en daar simkaart vervangen maar dan heb ik een sms code nodig. 
 

ik de uitleg over esim staat dat dit wel kan zonder fysieke simkaart. Wat nu gedaan. Heb geen extra telefoon om een Simkaart in te stoppen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

 

 

ik wil toch even reageren, ik heb mijn contact verlengd met een nieuwe telefoon. nu ben ik de nieuwe aan het installeren en om de e-sim te activeren moet ik een sms ontvangen en dat gaat niet omdat de nieuwe telefoon geen sms kan ontvangen zonder een sim kaart!!!

de oude is al automatisch gedeactiveerd (iPhone naar iPhone installatie) dus daar kan ik ook niets op ontvangen!!

lekker dit

Daarvoor gebruikt u dan toch de oude simkaart? Of had uw vorige iPhone ook alleen een e-sim?


mijn oude had ook al een e-sim

 


Hier vindt u wellicht aanvullende informatie die kan helpen.
 

*Toevoeging

Daar staat dat u hiervoor verbinding moet maken met een wifi, maakt niet uit of het KPN is of een ander.


@Gertvw in het E-sim topic staat eigenlijk alle informatie en oplossingen voor dit soort issues. 
Heb je het nog werkend kunnen krijgen?

 

 


Helaas staat daar niet de oplossing bij omdat, volgens een kpn medewerker, het alleen weer mogelijk is met een fysieke Sim. Als deze er in zit kun je weer de e-sim online activeren 


Dat klopt inderdaad. Als de E-sim op je oude toestel ook niet meer werkt en je kunt dus geen smsberichten meer ontvangen is een fysieke simkaart inderdaad de enige oplossing.
Deze kun je via je MijnKPN regelen.