Skip to main content

Hoi,

Mijn e-sim kan ik niet installeren.
Vanaf vandaag is mijn abonnement ingegaan:

Nummerbehoud van Vodafone, ik heb geen fysieke simkaart, toestel is geschikt (Samsung Galaxy Flip 5), Wifi verbinding is goed en stabiel (glasvezel via KPN), abonnement is gekoppeld in de app,ik heb meerder malen uit- en ingelogd, het toestel heb ik ook meerdere malen uit- en aangezet maar ik blijf krijgen: “Oeps! Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw.”


Ik zie dat er meer mensen problemen mee hebben gehad maar op dit forum pas een aantal dagen later antwoord krijgen. Ik ben niet in de gelegenheid naar een winkel te gaan en ik moet vandaag kunnen bellen.

Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

 

Hoi,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Nummerbehoud van Vodafone, KPN abonnement is vandaag ingegaan dus fysieke simkaart van Vodafone doet het niet meer en is uit toestel (Flip 5) verwijderd. Wifi is goed, abonnement is gekoppeld in de app, maar ik blijf krijgen: “Oeps! Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw.”
Ik MOET vandaag kunnen bellen. Kan iemand mij helpen?

 

Sarah

 

Admin: afgesplitst en naar eigen topic verplaatst


Welkom op het forum @Saarcu. Als het activeren niet lukt kan ik me voorstellen dat je een snelle oplossing wilt. Het forum is daarvoor niet de meest handige weg zoals je merkt. We behandelen topics op volgorde van binnenkomst, waardoor het een aantal dagen kan duren voordat we je vraag oppakken. Het snelste is om ons te bellen op 0800-0402. Dat lukt niet met jouw eigen toestel begrijp ik, maar mogelijk met het toestel van iemand anders. Soms werkt de simkaart van de oude provider ook nog, maar dat is bij jou niet het geval begrijp ik.

De foutmelding die je krijgt geeft niet aan wat er precies mis gaat, dat maakt het lastig om te zeggen wat er speelt. Heb je inmiddels via een andere weg contact gehad en is het activeren via die weg gelukt? Als het activeren nog niet gelukt is, zou je dan je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven, zodat we met je mee kunnen kijken? Zonder gegevens kunnen wij via het forum ook weinig zeggen.