Skip to main content

De Applewatch 7 cellular is inmiddels leverbaar. Wanneer komt KPN met de e-sim voor dit apparaat?


Admin: titel aangevuld

Voor klanten is er nog geen duidelijkheid helaas. Deze vraag is al meerdere malen gesteld.


Dat de vraag al eerder gesteld was, is me bekend. Maar toen was het horloge nog niet te koop. In de Applestore in Amsterdam wordt gezegd dat KPN een van de twee e-sim aanbieders is. Daar is KPN niet verantwoordelijk voor, maar toch, iets meer duidelijkheid is welkom. Dagen? Weken? Maanden?


Als het bekend is zal de pagina worden aangevuld waar meer informatie over de esim staat beschreven.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm


Ik reageer ook even op deze vraag, ook al denkt Jeroen dat het antwoord is gegeven. Is er al bekend op wat voor termijn KPN apple Watch gaat ondersteunen? Is dat maanden, jaren of nooit? Afhankelijk daarvan weet ik of ik over moet stappen naar die provider die dit wel ondersteund. Nieuwe apple functies duren bij KPN altijd jaren langer dan bij de concurrent, zo ook met voicemail functie van apple iPhone, en dat is zo jammer… en lijkt me ook onnodig.


Hi all,

Zie ons topic over Multisim bij KPN:

Â