Skip to main content

Het is jammer dat KPN niet inhoudelijk in wil gaan over het uitblijven van product innovatie zoals de esim voor Apple Watch. Daardoor blijft er een negatieve sfeer hangen rond dit onderwerp. Dit komt mede door nietszeggende of zelfs onjuiste antwoorden van de moderatoren en dat irriteert mensen. Aan Apple ligt het niet want T-Mobiles heeft het en in België, Duitsland en Engeland werkt het ook. Misschien, heel misschien ligt het aan het feit dat KPN geen duosim heeft? Weet je wel KPN duo Sim, een Sim voor twee toestellen. Hadden we vroeger niet een carkit waarin een Sim moest? Niet bij KPN want dat deden ze niet, je kon wel een 2e Sim krijgen maar dan moest je het toestel wat je niet wilde gebruik uit zetten…..

 

over het algemeen ben ik redelijk tevreden over KPN, ze lopen niet voorop maar Allah, internet- modems op WiFi 6 zijn er wel maar die geven storing met je tv box, het is 2022 mensen….

 

als techniek de vertragende factor wordt dan gaat het schip zinken. Mijn reddingsboei? Overstappen naar Tmobile die heeft tenminste esim ondersteuning op de Apple Watch ėn een betere dekking voor internet in het buitenland, breek me daar de bek niet over……

 

ik heb niet het gevoel dat ik als klant wordt gewaardeerd, dat er naar me geluisterd wordt of op zijn minst serieus wordt genomen. Da’s jammer voor KPN, maar ook voor mij, twee verliezers.

 

dus ik probeer het nog een keer. KPN alsjeblieft geef ons een reel tijdpad, hoop… Hoop doet leven

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Kpn heeft niet wat jij wil en T-mobile wel. Dan stap je toch over!! De Mac heeft heeft geen biefstuk en als je dan zin hebt in biefstuk ga je toch ergens naar toe waar ze wel biefstuk hebben?! Maak het allemaal toch niet zo moeilijk!!


Ik snap het probleem eigenlijk niet. Kpn heeft niet wat jij wil en T-mobile wel. Dan stap je toch over!! De Mac heeft heeft geen biefstuk en als je dan zin hebt in biefstuk ga je toch ergens naar toe waar ze wel biefstuk hebben?! Maak het allemaal toch niet zo moeilijk!!

Snap je het echt niet? Ik namelijk wel. Nog voor de lancering van de Apple Watch 7 gaf KPN aan dit te gaan ondersteunen. Dit is langer dan een jaar terug. Dat brengt verwachtingen met zich mee. Men kan toch tevreden zijn met KPN op zichzelf? Dan kan er toch critisch naar iets worden gekeken? Niets meer en niets minder.


Jeempig das wel een heel diepgaande reactie.. Bedankt voor je reactie ik moet hem even verwerken Joep


Beste KPN het is bijna 2023…


Het is te zot voor woorden. Een jaar geleden een belofte doen aan je klanten.  Vervolgens deze belofte niet nakomen en als klap op de vuurpijl  de boel doodzwijgen. Dit is zo respectloos naar je klanten, KPN!


Beste @amdon, ik begrijp dat jullie namens KPN graag een reactie willen. En hier ben ik om een reactie te geven! Ik ben volledig met jullie eens dat er véél tijd verstreken is tussen de eerste mededeling dat we het  zouden gaan ondersteunen en nu. Maar helaas heb ik momenteel geen enkel nieuws voor jullie. Weet wel dat wanneer wij meer weten, we dit direct op het forum zullen delen.


Beste Marcia,

Deze reactie is serieus teleurstellend. Dit bevestigd wat wij allen hier voelen nl wij worden niet serieus genomen. Je kunt echt niet een jaar stil zijn en dan komen met “we hebben niks te melden”

Ik heb wel iets te melden, nog x maanden te gaan en dan ajuu! En dat na 30 jaar KPN klant te zijn geweest….

 


Tja de aandeelhouder gaat voor bij KPN… 


Erg jammer weer…


Waarom kondigt KPN iets een jaar geleden aan? Was het een vergissing?


Ik stond eigenlijk op het punt om van Ziggo over te stappen naar KPN voor internet en TV, omdat wij ook over 4 mobiele abonnementen beschikken van KPN, zodat alles bij een bedrijf zit. Het gedoe rondom de e-Sim voor de iWatch heeft mij echter doen besluiten om na ruim 40 jaar KPN vaarwel te zeggen. Immers m.i. heeft KPN weinig respect voor haar klanten, door haar beloften niet na te komen en daar totaal niet over wenst te communiceren. Dit past echt niet meer in deze tijd, waar transparantie van bedrijven wordt verwacht, en terecht.


Het gedoe rondom de e-Sim voor de iWatch heeft mij echter doen besluiten om na ruim 40 jaar KPN vaarwel te zeggen. 

En naar welke provider ga je overstappen met jouw mobiele abonnementen?


Het gedoe rondom de e-Sim voor de iWatch heeft mij echter doen besluiten om na ruim 40 jaar KPN vaarwel te zeggen. 

En naar welke provider ga je overstappen met jouw mobiele abonnementen?

T-Mobile


Ik zit nu ook al ruim 15 jaar bij KPN en het begint te kriebelen… erg jammer dat de er geen eSIM mogelijkheid is voor de apple watch en dat dit echt veelte lang duurt..


Inmiddels beschikbaar!

 


https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm