Skip to main content

De beloofde e-sim voor de i-watch 7 is er nog steeds niet nu komt de i-watch 8 alweer uit de ontwikkeling van KPN blijft dus ver achter terwijl deze echt niet goedkoop te noemen is . 
jammer dat zo een groot bedrijf steeds achter de feiten aanloopt .en maar hoog van de toren blazen dat ze de beste zijn zo ook glasvezelkabel in het haagse 🙈🙈🙈 nog steeds niet er wordt toch is hoog tijd om de bezem er is door heen te galen met al die dure kopstukken . Of wordt het na 30 jaar tijd om een keer over te stappen naar een provider die wel nakomt wat ze zeggen 

PS. Kpn unlimited is dus niet onbeperkt maar beperkt ook weer zoiets waar ze mensen mee misleiden 🙈🙈 

 

 

Jaren geleden was KPN nog de provider die voorop liep, de tijd waarin de klant wist  dat zodra een techniek beschikbaar en goed was je bij KPN moest wezen…

maar wacht, ik heb het over tijd waarin er nauwelijks concurrentie was laat staan partijen die “verder” waren dan KPN….in dat kader is de eerste alinea logisch……

 


Zolang er mobiele telefoons zijn zit ik bij KPN maar die blijven verstoppertje spelen(e-sim iwatch) voor mij is het zat

ik stap over naar Tmobile.


Vanzelfsprekend…. 
Ook na de introductie van iPhone 14 EN iWatch 8, blijft het stil….

onbegrijpelijk.


Daarom overstap naar T mobile


Het heeft lang geduurd, maar sinds vandaag is het er dan eindelijk: Multisim bij KPN | KPN Community