Skip to main content

Ik heb mijn e-sim geactiveerd alleen nu kan ik niet meer internetten of bellen. Ik kan wel gewoon op de wifi in huis.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

@Arnold64 zou je kunnen laten weten welke stappen je hebt genomen? Heb je daarnaast je toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet? Als het daarmee niet lukt zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt?


Ik heb in de kpn app e-sim aangevraagd en geactiveerd. Ik had mijn simkaart nog in mijn telefoon zitten. Vervolgens werkte dit niet en heb ik de volgende dag een normale sim kaart aangevraagd (ik dacht dat ik het dan misschien zou anuleren). Dit werkte ook niet dus heb ik mijn mobiel abonnement verwijderd in de instellingen van mijn telefoon. Maar dit heeft ook niet geholpen. Ik heb mijn profiel ingevuld!


Ik heb de telefoon ook uit gezet en ik heb mijn sim kaart eruit gehaald en weer opnieuw erin gedaan. Alleen ik zag staan dat de fysieke simkaart automatisch gedeactiveerd wordt zodra je een e-sim aanvraagd.


Beste @Arnold64, dat klopt! Als er helaas iets mis gaat in het activeren van de eSim dan moet er een nieuwe fysieke sim aangevraagd worden als de oude in het proces al wel gedeactiveerd is. Ik ben bang dat dit bij jou ook het geval is. Ik begrijp dat je al een nieuwe sim aangevraagd hebt. Die ontvang je binnen twee werkdagen. Je kan ook bij een KPN winkel langs. Ze zijn niet allemaal geopend, maar wel een aantal voor urgente zaken zoals deze. 


Als je e-sim niet naar behoren werkt en je vraagt een nieuwe fysieke simkaart aan en je installeert en activeert die, kun je dan tussendoor je e-sim nog uitproberen? M.a.w. kun je switchen tussen je nieuwe fysieke sim en je e-sim? Of vervalt er automatisch eentje?


Het kan niet beiden (simkaart en e-sim) op hetzelfde nummer, @Fransxyz .