Skip to main content

Ik moet voor werk gebeld worden op mijn privetelefoon. Alleen dan belt er een 088 nummer en die krijg ik niet binnen op mijn telefoon.. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel lukt? :)

@Lotte Timmers Kunt u de beller vragen om die 0 ( voor 088) te vervangen voor +31 Dus +3188XXXXXX


Nee dit gaat niet lukken :(


Hallo @Lotte Timmers , wat gebeurt er precies als je door dat 088 nummer gebeld wordt? Krijgt de ‘andere’ kant een in gesprek toon? Kan jij dat 088 nummer zelf wel bellen? Een mobiele telefoon kan individuele nummers blokkeren of alle onbekende of anonieme nummers blokkeren. Heb je die instellingen al gecontroleerd?


Telefoonnummer staat niet bij geblokkeerde nummers en instellingen zijn gecheckt (filter ; Houdt onbekende bellers stil). 
Ik kan het nummer zelf wel bellen. En als zij mij bellen dan is er wel een verbinding ( gisteravond was er weer een oproep en daar staat dat ze 18 sec in de lucht zijn geweest) alleen ik heb dus geen oproep gehad en ook geen gemiste oproep. Ik krijg wel een sms met dat er een oefening is geweest. 


Dan moet ik het antwoord schuldig blijven @Lotte Timmers . Heb je het betreffende 088 nummer al eens in jouw “Contacten” opgenomen? Misschien maakt dat verschil.


Hi @Lotte Timmers! Dat is een lastig probleem. Heeft de laatste tip van @RBxx geholpen? 

Als je nog steeds onbereikbaar bent voor 088 nummers, geef dan hier aan om welk mobiel toestel het gaat. 🙂