Skip to main content

Ik heb per email nu al voor de 2e keer een factuur ontvangen die voor iemand anders bedoeld is. Op de factuur staat een naam en adres die ik niet ken. Hoe kom ik hier vanaf? De KPN heeft zich zodanig afgeschermd van zijn klanten dat je met een vraag of opmerking die niet in een van de voorgedefinieerde hokjes past nergens terecht kan.  

Hi Davos, welkom hier. 

Dit kan ik gelukkig oplossen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle gegevens die op die factuur staan en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb de gegevens ingevuld bij mijn KPN profiel. Echter het gaat fout omdat ik een factuur krijg voor iemand uit Culemborg (KPN mobiel klant nr.6001657356)


Hoe bedoel je dat het fout gaat? De postcode en huisnummer en naam die je in hebt gevuld in je profiel, zijn dat van jezelf of wat er staat op de factuur die je hebt ontvangen?


Hallo Alex, Ik woon in Rijswijk ZH zoals ook in mijn profiel staat en ik ontvang op mijn email adres steeds facturen voor iemand uit Culemborg. Als je mij jouw email geeft, dan kan ik je de foute factuur sturen. Het lijkt mij niet gewenst om prive gegevens op een openbaar forum uit te wisselen.   


Ik heb je een privébericht gestuurd. Laat me even weten wanneer je het hebt gestuurd. 


Hallo Alex,

Ik heb jou zo juist een e-mail gestuurd met als bijlage een factuur voor hr. Rutten zoals ik die elke maand ontvang. Hopelijk lukt het met deze informatie om deze fout te corrigeren.  

Groet,

Dirk


Dankjewel, ik heb jouw adres bij deze verwijderd uit het systeem.