Skip to main content
Beantwoord

Een iemand binnen het gezin wil onbeperkt data, wat is de beste optie?

• September 22, 2022
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Binnen ons gezin hebben wij (4 personen) een abonnement bij kpn. Eentje met een telfoon erbij, de rest een sim only abonnement.

Nu wil ik dat één daarvan onbeperkt data krijgt. Wat is de beste optie in deze>

Beste antwoord door Maurice85

Dat maakt volgens mij in principe niets uit. Of je nu het abo met of zonder telefoon onbeperkt maakt.

Als je in MijnKPN het abonnement aanpast (zonder het daadwerkelijk door te voeren) kun je bij beide soorten abonnementen kijken wat het doet maar volgens mij is het gewoon hetzelfde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 22, 2022

Dat maakt volgens mij in principe niets uit. Of je nu het abo met of zonder telefoon onbeperkt maakt.

Als je in MijnKPN het abonnement aanpast (zonder het daadwerkelijk door te voeren) kun je bij beide soorten abonnementen kijken wat het doet maar volgens mij is het gewoon hetzelfde.

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2022

oke bedankt. Ben aan het twijfelen of het niet goedkoper is om een nieuw account te nemen. Ik weet niet of dit in prijs per maand scheelt.

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2022

Ik zal eens kijken. Ik had even snel gekeken maar zag bij de bestaande opties geen unlimited staan. Wellicht niet goed genoeg gezocht